söndag 9 mars 2014

Löparsightseeingdate

Klimakteriet har en del fördelar... jag vaknar tidigt och sovmorgon på en lördag blir som bäst till ca 6:30... Då har jag redan varit vaken ett antal timmar och legat där och liksom brunnit upp under huden. Det är bara att gå upp helt enkelt och fånga dagen...!

Jag väckte glatt maken och sa att idag stod det löparsightseeingdate i kalendern... Sagt och gjort hoppade vi i våra löpartajts och tröjor och begav oss iväg mot staden. Solen sken och fåglarna kvittrade och vi sprang, pratade och bara njöt av vår galet vackra stad.

Stadshuset... ett fantastiskt hus!
 Utsikten från Västerbron över världens vackraste stad tar andan ur mig varje gång!

Solgränd i Gamla stan...! Inte särskilt vacker, men en gränd jag aldrig satt min fot i tidigare. Nu har jag joggat mig igenom den! 

 Söder... Det finns så många underbara pärlor! Man förflyttas ett antal hundra år tillbaka i tiden!



Löparsightseeingdate gav helt klart mersmak. Det här kommer vi att göra igen! Prova du med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar