fredag 11 april 2014

Jag skiter i det här nu!

Jag ska tusan hacka sönder löparskorna! Det är inte roligt! Jag har lipat mig genom en 5 km runda! Varenda steg var en pina! Jag orkade ingenting! Kroppen kändes seg, matt och orkeslös! Och sedan de där vallningarna...!

Jag sprang och grät medan vallningarna avlöste varandra och i lurarna strömmade Lena PH´s version av Jag klär av mig naken! Det var galet nära att kläderna rök kan jag säga!

Jag som kämpar så himla mycket för att vara löparLisen...! Pannben, löparglädje och allt är precis som bortblåst! Jag skiter i det här nu!

Trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Fast någons dag hade du nog gjort om du hade låtit plagg efter plagg falla i löparspåret �� Skämt åsido... Du kan! Du ÄGER! Fast bara en annan dag. För nog sjutton har du ett pannben som ingen annan! ��

    SvaraRadera