söndag 28 april 2013

Veckans lista - veckan då jag blev kär i ett par gröna skor, köpte en ny klänning och har löpardipp!

 Veckans uppsida:

  • Lördagens shoppingrunda med bästa dottern. Som jag shoppade... Är nu en lycklig ägare av en Camilla Thulinklänning! Holy cow!
  • Kärlek vid första ögonkastet - jag och ett par högklackade gröna skor. Provade dem och de satt som en smäck. Kände mig råsexig med dem på fötterna, men fegade ur. Kanske var det rädslan för en stundande lårbensfraktur som fick mig att backa, eller så är jag inte van vid att känna mig råsexig om fötterna...! Who knows?!
  • Att springa med den skäggigemannen! Hans peppande bär mig! Älskar den mannen!
  • Avocado, lite herbamare på fullkornsbröd!
  • Mina cerise och gröna läsglasögonbågar!
  • Merlin på SVT 2... Förvisso var slutet snopet för min del, men Emrys - du får gärna hjälpa mig i mitt liv anytime!
  • Unge Morse på SVT 1... De har gjort det igen de där Britterna!!!
  • Våren - man blir varm i hela hjärtat!
  • Backintervaller i en skogsbacke full av vitsippor!
  • Att jag trots jag har en mental löpardipp ger mig ut och kör i min takt på mitt sätt!
  • Att jag snittat ca13000 steg i vardagsmotion varje dag denna vecka!
  • Att jag blir bättre på att inse när jag behöver välja bort vissa s k måsten och ta det lugnt!
  • Att det bara är 3 veckor till dess jag åker och hämtar hem sonen från USA. Gissa på en skala hur kul det ska bli att få krama honom igen!

Veckans nersida:

  • De s k supportrarna som orsakat avhoppen i Djurgården! Vilka himla idioter!
  • Löpardippen...  Det känns tungt precis hela tiden.
  • När självkänslan dippar!
  • Stress...!
Summa sumarum så har veckan varit hur tuff som helst, men jag har stått pall. Veckan som kommer hoppas jag blir en bra vecka! Det är helg mitt i veckan och det känns skönt! Denna vecka ska pannlampssäsongen få ett värdigt avslut med Haglöfs night trail lopp på lördag! Det ska bli jätte kul!
I övrigt så är det jobb, familj, träning, livet, städning, trädgårdsröj osv som står på schemat!

Till alla er som av en eller annan anledning snubblar in på denna bloggen önskar jag en härlig vecka!

1 kommentar:

  1. Vill ju vansinnigt gärna se Camilla Thulinklänningen och de berömda gröna skorna. Nästan så jag döööör av nyfikenhet, när kommer foton????

    SvaraRadera