söndag 18 december 2011

Veckans lista vecka 50

Veckans uppsida:
  • Lyckades hålla ögonen öppna hela dagen som jag var på utbildning!        
  • Besökte" torteraren i Hökis " (min massageterapeut m a o. Bindvävsmassage gör galet ont, men vi gör framsteg säger han medan han sätter fingrarna precis där det gör så ont så jag bara har lust att knocka honom...
  • Besökte torteraren i Hökis en gång till och denna gången tejpade han in mina vader i orangefärgad tejp! Han säger att det ska hjälpa till att fixa mina himla vader fortare...! Känns snyggt! När jag ändå är inne på vaden kan jag meddela att den känns lite bättre, vilket ger mig hopp!
  • Förhandsreleasepartymingel på Zinken med bästa NMT-vänner och Hillevi Wahl! Galet härligt och Extremt kul att träffa gänget! 
  • På tal om extremt kul så håller jag på att läsa boken och igenkänningsfaktorn är klart hög!
  • Ögonbrynen är på plats igen!!! Känns fantastiskt härligt!
  • Har date:at med Tomten - jag och resten av världen...! 
  • Härligt snack med bästaste kompisen Thomas!
  • Mysigt fika med Nettan - den varma chokladen med vispgrädde som vi beställde på Gunnarsons på södermalm var som en härlig mjuk bomb i magen!
  • Rolig sms växling med Blåväst-Pippi! Hon är världens starkaste tjej tror jag, för hon bär män!
  • Var på jakt efter vinterlöpartights, hittade ett par och de var ett par storlekar för små tänkte jag. Frågade expediten om det fanns större storlek. Nej, detta är den största...! Då började jag elda upp mig inombords...! Tänk att man som frodig kvinna inte ska kunna köpa joggingbrallor osv..., men så kom jag hem och provade paret jag hade köpt (trots att de var för små) och tänk - jag kom i dem!!!
  • Supermegajulkonsert i Gustav Vasa Kyrka (vilken magiskt vacker kyrka) med Göran Fristorp och Anna-Lotta Larsson! Äntligen har julkänslan kommit till mig! TACK!

Veckans nersida
  • Snöslask!
  • Tråkiga föreläsare...
  • Negativa tankar...! Bort med eländet!

Vecka 50 har gått i rasande fart och det har varit en ganska bra vecka på de allra flesta sätt! Att julkänslan äntligen har gjort sitt inträde känns härligt och nu kan jag börja se fram emot julhelgen. 

Vecka 51 tror jag blir hur bra som helst. Det är sedvanlig julstress, mkt jobb, ett hockeyderby (må rätt lag vinna), lite träning och annat smått och gott!

Vad önskar du dig frågar avkomman...! Helt ärligt önskar jag mig ingenting! Jag har precis allt jag önskar, ok förutom en fungerande vad, men den är pågång...!
En synnerligen härlig vecka 51 önskar jag alla er som av en eller annan anledning råkar snubbla in på denna blogg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar