söndag 7 september 2014

Nyp mig i armen för tjyven!


Min väninna S och jag begav oss igår ut på en cykeltur i skärgården. Dagen började något mulen men precis när vi lastat av cyklarna från bilen blev det strålande sol! Vädergudarna var på gott humör! 

Vi cyklade på varierat underlag, både på landsväg, till skogs och på stenar! Skogspartiet var nog min absoluta favorit tror jag! Så kom vi fram dit vi planerat att stanna för att äta matsäck! Utsikten var magisk och lyckligtvis hittade vi någon som kunde fotografera oss i detta paradis!


En riktig hard core tjej är S. Hon cyklar i en helt annan liga än jag. Hon inspirerar big time!



Naturen är storslagen!
Det är något alldeles särskilt som händer när man tittar ut över havet! Det går liksom aldrig att bli mätt på vyn! Det är rogivande, meditativt och balsam för själen!

Boostcykling är helt min grej! Kvalitetstid med en kär väninna, upplevelser i massvis, matsäck och motion och allt på ett bräde! Det är svårslaget!

Jag känner mig påfylld och lycklig! 4 mil fick vi in denna dag! Nyp mig i armen! Livet är gott!


2 kommentarer:

  1. Nyyyyyp! (Härliga foton förresten. Förstår att du är glad!)

    SvaraRadera
  2. Jag nyper både dig och mig! Blir lycklig från topp till tå när jag tänker på lördagen. Ser fram emot fler cykeläventyr med dig.

    SvaraRadera