måndag 6 maj 2013

Veckans lista! Veckan då jag var skitsnygg i min nya klänning, kastade strumpbyxorna, sprang med Marcus Hellner och blev lite självchockad!

 Veckans uppsida:

  • Min fina träningskompis C - tusan vilket pannben! Hon är helt fantastisk!
  • Min andra fina pannlampsväninna M - hon bara äger!
  • Min fina bästis och väninna T. Han är så galet grym! Det är en ynnest att vara kompis med honom! Han inspirerar mig! Ser fram emot att springa med honom...! Eller rättare sagt att han får väl bära mig. Jag lär aldrig hinna med i hans tempo!
  • Många vänner blir det som ska tummen upp:as denna vecka, så även denna norske gutt H! Som han äger - hans framfart gör att jag typ svimmar!
  • En dragspelande läcker roddkung från framsidan - han ror så att excelkurvorna visar en stadigt nedåtgående trend! Supergrymt! 
  • Loppet i lördags! Bara tanken på att jag för andra gången i år sprang ett lopp gör mig helt självchockad...  Är jag på riktigt? Jag tror liksom fortfarande inte att jag kan...! Men jag KAN!!!
  • Att jag börjar fatta hur man kan styra och leda genom processer! Tänk känslan när polletten ramlar ner! Wow!
  • Min nya fina Camilla Thulinklänning! Ja, jag vet det är världsligt, men fy tusan vad skitsnygg jag är i den!!!
  • Den skäggigemannens lycka över att golfsäsongen är invigd genom en roadtrip till Skåne!
  • Strumpbyxorna är nu officiellt inlagda i byrålådan och ska inte tas fram innan oktober! Tånaglarna är målade, benen rakade - våren bring it on!!!
  • Appropå våren... fåglarna sjunger, knopparna brister och man blir bara så himla glad!
  • Nedräkning till dess att jag får krama min fina son på riktigt!
  • Min goa mamma som fyllde 92 år! Att se glädjen i hennes blåa fina ögon värmer så!
  • Fina Y som berättade att jag inspirerar henne... Fatta att man blir varm i hjärtat!
  • Röda dagar mitt i veckan...!

Veckans nersida:

  • Klimakteriesvettningar nattetid...! Att typ aldrig få sova en hel natt utan att måsta gå upp och svalka av sig...! Vem tusan kom på detta med klimakteriet? Måste det vara så segdraget? 
  • Klimakteriet forts... asså det är med att ögonbrynen ska flytta på sig och fungera som mustasch... 
  • Ja, klimakteriet suger den här veckan helt enkelt! 
  • Den politiska debatten i helgen på Tv... Inget upphetsande precis!
Vilken vecka! Galet intensiv, men jag ser slutet på det intensiva! Veckan som kommer hoppas jag blir jätte bra. Det är ju ännu en kort vecka! Just nu älskar jag röda dagar som sagt!

Till alla er som av en eller annan anledning snubblar in över denna blogg önskar jag en härlig ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar