onsdag 17 juli 2013

Äventyr!

Sätt dig på tunnelbanan och möt mig på Mariatorget sa C! Vi ska ut på äventyr! Precis vad jag behövde efter att ha stått och skrapat färg och målat i 2 dagar. Jag hoppade i träningskläderna och drog iväg med kommunala färdmedel till mötesplatsen. Känslan av att sitta i träningskläder på tunnelbanan är ett äventyr i sig kan jag meddela!

Vi blev upphämtade vid en tunnelbanestation av B, en kille som både jag och C tränat Nordic Military Training med för 1 1/2 år sedan. Han ville visa oss ett jätte härligt terrängspår.

Vi valde 5 härliga himla km som sög rejält i benen kan jag säga! Perfekt bana! Rolig, tuff för "baklåren", många vidriga sega helvetesbackar, fantastisk natur, fågelsång och lite mygg! Kan det bli bättre? Tack C och B för ett härligt äventyr! Kär i mig själv? Självklart! Jag springer ju för tjuven!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar