fredag 12 juli 2013

Wake me up för tjyven!!!!

Känslan jag längtade efter att känna igår, kom idag! Kortlängtningar är inte helt fel ska jag säga!
Jag snörade på mig joggingskorna och drog iväg! Bestämde mig direkt för att ha min gladbild på hornhinnan och vilken skillnad! Jag sprang och kände att jag orkade! Avslutade rundan med min nya kompis herr kettlebell! Känns galet härligt.

På TV3 går en ny serie - Min stora lata familj. Igår var Lotta med, en galet härligt människa som jag både jobbat med och känner privat. Vilken kämparglöd! Kommentaren - jag var redo att ringa Fonus efter att ha kämpat sig igenom hinderbanan var så himla mitt i prick! Fattar precis. Så kände jag efter mitt första pass på NMT med Bruno som tränare! Han är helt underbar, men jag och varje fiber i min kropp var i chock!

Om man håller i och kämpar vidare så kommer belöningen, så är det bara!!!

Med min gladbild på hornhinnan och Avicii  ägde jag idag! Wake me up förtjyven - jag är en löpare!

Nu ska jag bestämma en ny kortlängtning!

3 kommentarer:

  1. Ja jäklar! Så bra! Det kommer och går och det är härligt med sug och flyt. Jag blir inspirerad. Tack! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt att kunna inspirera! Stor kram till dig!

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera