tisdag 19 mars 2013

Veckans lista - bragdguldsefterdyningar!

Veckans uppsida:
  • Min fina mamma! Så underbart att få vara med och upptäcka sidor hos henne jag inte visste fanns. Men i hennes värld värld är det verkligt och solklart! Go mamma!
  • Min fantastiska dotter - vilken urkraft hon är!
  • Mitt pannben! Vilken lycka att ha ett sådant! Tycker att namnet jag har fått från en av mina idoler  är helt underbart - Fru Pannben!!!
  • Tjejträffar med superläckra medelålderspowerkvinnor!
  • En riktigt bra med turbointensiv arbetsvecka.
  • Alla glada tillrop efter bragdguldsveckan...! Det värmer gott i ett  medelålderskvinnohjärta!
  • Ny liten notis i Expressen...!
  • Min kära väninna T!!! Tänk att ha en sådan vän! Jag är lyckligt lottad!
  • Min systravän U! Jag älskar dig till tusen!
  • Mina pannlampsnördsväninnor!!! Vilka kärnkraftverk hela gänget! Jag blir galet inspirerad av dem!
  • En supergrön handväska som jag föll pladask för! Kärlek vid första ögonkastet och nu hänger den på min axel!
  • Jag har nått en milstolpe...! Jag har studsat fram i löparspåret! Trodde för ett år sedan att det var en ouppnåelig dröm...! Men idag, då studsade jag fram och gissa lyckan över den känslan!!!
  • Lyckan när det var fullt på kursgården där jag och min ledningsgrupp hade ledarutvecklingsdagar och vi fick sova på Grand Hotell Saltsjöbanden. Känslan när jag öppnar dörren och ser in i ett jätte rum med en stor altan med utsikt över havet...! HURRA!
  • Min svarta bikerjacka!!! Jag går omkring och är småkär hela tiden!!!
  • Mitt jobb!!! Åh, vad jag gillar det!
  • Paolo Roberto... Killen är inspirerande! Med uttalanden som "Svett är bara fett som gråter", ligger han definitivt på uppsidan på min lista.

Veckans nersida:
  • När det går en megamaska i de enda paret nylonstrumpor man har hemma och man inte har något annat att sätta på sig...! Har jag sagt att jag på riktigt hatar nylonstrumpor??!!
  • All is på reflexbanan! Det var typ med livet som insats...!
  • Att helgerna går alldeles för fort!
  • Folk som är allmänt otrevliga...!

Summa sumarum så har denna vecka mestadels fortsatt i efterdyningarnasrus. Riktigt härligt! 
Snö och en helt vanlig vårvecka...! Snart blir det mindre av den varan och det ska bli härligt. 
Ha en härlig vecka! Det tänker jag ha!



2 kommentarer: