söndag 24 mars 2013

Veckans lista - veckan då jag stod pall!

 Veckans uppsida:

  • Att träffa 6 av mina gymnasietjejkompisar på Berns! Så himla kul att ses! Vilka vackra och härliga kvinnor som är en del av min livshistoria! Puss på er!
  • Att jag när hela havet stormade ett par dygn på jobbet under veckan och pressen ringde oavbrutet, ändå kunde mitt i stormens öga, vara hur cool, lugn och jordad som helst! Hurra för mig!
  • Soliga härliga dagar! Man blir varm i hjärtat!
  • Humor - att jag trots att hela havet stormar ändå kan skratta! 
  • Min svarta bikerjacka - har jag sagt att jag älskar den???
  • Fick höra att jag var en sådan kvinna som ska ha högklackat...! Sagt och gjort gick jag till en skoaffär och provade ett par högklackade stövletter. Jätte snygga, men jag höll på att dö bara av att gå där inne i butiken, så jag får helt enkelt gå och vara snygg i låga bekväma skor även i fortsättningen! Vem vill slå ihjäl sig bara för att vara lite snygg?
  • Känslan när jag sprang en kortis och kände hur jag studsade i varje steg...! Helt magiskt!
  • Att jag känner mig livsglad!
  • Ett lite längre springpass med den skäggigemannen med inslag av armhävningar och dips! Kul lördagsdate!
  • Sovmorgonen igår.... som den behövdes efter denna smått hysteriska vecka!
  • Snön smälter och våren är på ingång med stormsteg!
  • Merlin och Mr Selfridge! Love it!

Veckans nersida:
  • Känslan när man ser sig själv genom ett par läsglasögon i en förstoringsspegel...! Skäggiga damen är jag!!!
  • Surkartar och energitjuvar! Don´t like!
  • Isen gjorde att det inte blev något pannlampsspringande denna helg! Första helgen utan pannlampsdos sedan mitten av januari! SUCK!

Vilken jobbvecka!!! Den har varit av en kaliber som jag förhoppningsvis inte behöver vara med om igen! Livet utanför jobbetveckan har varit hur bra som helst! Jag känner mig livsglad och tacksam!

Veckan som kommer hoppas jag blir något lugnare än denna och påsken är i antågande! Det ska bli skönt att vara ledig några dagar och koppla av! Det ser jag verkligen fram emot! En härlig vecka önskar jag dig som av någon anledning råkar snubbla över denna lista!

Ps: Har kollat sökningar till den här bloggen... Vad sägs om?

  • Kvinnlig soffpotatis
  • Medelålderskvinna som tränar...
Fridens liljor!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar