onsdag 10 augusti 2011

C25K, vecka 6, dag 2 - en tung onsdag!

Film igen...! Kul att leka lite! Träningen idag var precis som jag säger TUNG!!! Jag har fortfarande känningar i höger vad...! Det gjorde träningen extra jobbig! Idag såg det ut enligt följande:

  • 5 minuters powerwalk som uppvärmning
  • 10 minuters jogg
  • 3 minuters gång
  • 10 minuters jogg
  • 5 minuters walk som nedvarvning
Det resulterade i  292 kcl och 19% fett cal som jag "slitit av mig"! Jag tänker att jag måste bita ihop och det är ok att ha riktiga skitdagar på ren svenska! För idag kändes det så! I ett mörkt ögonblick så kom frågan - varför i hela friden utsätter du dig för detta kvinna?! Men raskt så puttade jag bort den tanken och sa högt till mig själv - jag är en kvinna som joggar och även om det känns apjobbigt så är det bara så! Då försvann den dumma tanken! Sedan vill jag tacka SEPTEMBER, för henne har jag med mig i lurarna varje gång jag är ute och plågar mig och hon är guld värd! Nedan ett smakprov!


Jag behöver hela tiden öva mig på det där himla tålamodet....! Ett steg i taget, en dag i taget...! Jag är en kvinna som joggar, så det så!!! Nu ska jag njuta av lite svenska jordgubbar som jag hittade i den lokala matbutiken! Fridens liljor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar