måndag 15 augusti 2011

C25K, vecka 7, dag 1!

Det är helt fantastiskt! Jag sprang 25 minuter igen utan att stanna och jag kände att jag hade mer krafter kvar! En magisk känsla faktiskt! Visst ska jag villigt erkänna att jag någongång under löpturen hade lust att lifta med en förbiåkande cyklist, men jag sansade mig och körde på i min skölpaddsfart...!

Vattenfast mascara det måste bara inhandlas! Att jag inte tänkt på det tidigare... Sent skall syndaren vakna tydligen! Jag avslutade joggingen med 20 armhävningar, 50 situps och plankan 30 sek x 3. Bra träning och idag har jag kastat av mig 441 kcl och 16% fat cal. Min puls har legat mest på 148, men har tydligen toppat på 203 som max. Det måste varit när jag var redo att lifta med cyklisten...! Nu är det soffan som gäller! Tjopp!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar