måndag 1 augusti 2011

Måndagsjogging!

  • gå 5 minuter - uppvärmning
  • jogga 5 minuter
  • gå 3 minuter
  • jogga 5 minuter
  • gå 3 minuter
  • jogga 5 minuter

Sedan avslutade jag med 20 st stående armhävningar mot bord, plankan 3 x 35 minuter (det hade ju varit storslaget om det var minuter, men sekunder ska det självklart vara!), 4x 15 situps och en vanlig armhävning. Jag har fortfarande lite noja för det där med riktiga armhävningar....! Det måste jag komma över! Jag ska klara av att göra flera riktiga på raken är målet...! Enligt pulsklockan förbrände jag 300 kcl  och 16% fett...! Det firade jag med en god frukost bestående av havregrynsgröt, rivet äpple, banan och apelsin, samt lättmjölk! Träningen gick helt ok tycker jag om jag inte tänker på tiden, för jag är långsam....! Jag ska inte tänka på tiden, så är det bara!!! Jag fortsätter mitt gnetande! Tjopp och hej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar