söndag 14 augusti 2011

Söndag och vilodag!

En liten summering av träningsveckan...
De två första träningarna var galet jobbiga. Mest för att benen kändes som totala stockar och det var tungt och jag kände mig energilös och dessutom hade jag rejält ont i ena vaden. Gårdagen var toppelitopp! Jag sprang mina 25 minuter utan att stanna och jag kände ändå att jag hade mer att ge och det var en himla härlig känsla!

Denna vecka har jag haft en vadtusanhållerdupåmed djävul på axeln, som försökt få mig att ge upp! Så det här med den mentala biten är superviktig! PT:n A har så ofta sagt till mig att allt sitter i huvudet och grabben har rätt...! Jag kan, så är det bara!!! Jag fortsätter att kämpa med att vara en kvinna som joggar! Nästa vecka som är vecka 7 i C25K ska jag springa 25 minuter utan att stanna varje träningspass...! Sedan måste jag få in mina 2 styrketräningspass! Veckan som varit har jag faktiskt vilat från styrketräningen och det har jag inte gjort på hela sommaren, så det var jag värd...!

Dessutom så måste jag lägga in en växel med vikten...! Håller på att klura på det!

1 kommentar:

  1. Hej vännen !:)
    Här är du ju och kämpar på...HÄRLIGT!!!:)
    Och nu kan jag följa varje steg du tar...Med glädje..JIPPIE !:)KRAMAR till dig, från en medelålderskvinna som beundrar din viljestyrka!!!:)
    Cia:)

    SvaraRadera