tisdag 23 augusti 2011

C25k, vecka 8, träning 1

Allt sitter tusan i huvudet! Medan jag springer håller jag på och tänker på att jag inte orkar och benen formas till större betongklumpar än de i verkligheten är! Så får jag liksom gå en brottningsmatch med mig själv! Jag orkar visst! Jag kan visst! Att det är jobbigt är väl inte så himla farligt! Jag tänker inte ge mig, så det så! Bara för att riktigt reta mig själv medan jag sprang, så höll jag på att planera lopp som jag tänker springa nästa år.

Jag sprang en annan runda än jag brukar och det var skönt med lite ombyte, fast jag höll på att få i mig en hel himla middag av knott. I lurarna ljöd Veronika Maggio istället för September. Ombyte förnöjer.

Idag har jag bränt 467 kcl och 20% fat cal. Pulsen har legat mellan 138 och 180. Känns helt ok! Jag äger!

1 kommentar:

  1. Tjoho! Du bloggar här! Dina filmer är så peppande så jag får rysningar. Härligt!

    SvaraRadera